گستاخ رسول ص

لَآ اِلٰهَ اِلَّا اللّٰهُ مُحَمَّدٌ رَّسُوْلُ اللّٰهِؕ



Transliteration:

“lā ilaha illa Allahu, Muhammad ur-rasul Ullah”


English Rendering:

There is none worthy of worship but Allah, Muhammad [peace be upon him] is the messenger of Allah.

اللہ کے سوا کوئی معبود نہیں ہے اور آپ (ص) اللہ کے آخری رسول ہیں……               ١

لو جی…..        میں مسلمان ہو گیا

ایک ایسا مسلمان جو پانچ وقت کی نماز ادا کرتا ہے، جو روزے رکھتا ہے، جو جھوٹ تو پسند ہی نہیں کرتا، جو تہجد ادا کرتا ہے، میں دوسروں کو نماز روزے کی تلقین کرتا ہوں…… میں ہر غلط بات کے خلاف بولتا اور ہر صحیح بات کا ساتھ دیتا ہوں، مجھے اپنے ارد گرد کے لوگوں کا خیال رہتا ہے…. یعنی مجھ میں انسانیت بھی ہے..، مجھے بچپن میں ہی کلمہ طیبہ سکھایا گیا تھا.،مجھے اسلام کے چاروں ستونوں کا پتہ ہے…. نماز…. روزہ… زکوٰۃ… حج…، نماز، روزہ اور زکوٰۃ تو میں پورا کرتا ہوں… اور مجھے حج کا جیسے جنون ہے… اللہ مجھے نصیب کرے.. مجھے چھوٹوں سے پیار ہے اور میں بڑوں کی عزت کرتا ہوں… کیونکہ آپ(ص)کا ارشاد ہے “ جو چھوٹوں سے شفقت اور بڑوں سے عزت سے پیش نا آئے وہ ہم میں سے نہیں “….. میں اپنے تمام فرائض ادا کرتا ہوں.،…….مختصراً یہ کہ             ”     میں       ایک      مسلمان      ہوں ”          اور اگر میں کلمہ طیبہ پڑھتا ہوں تومیں اس پہ یقین بھی رکھتا ہوں اور عمل بھی کرتا ہوں…..              ١

اصلیت…                                                                                                                          ١

میں ایک ایسا مسلمان ہوں جس کو اپنی زندگی کے تمام مسائل نماز میں کھڑے ہونے کے بعد یاد آتے ہیں، میں روزہ صرف بھوکا پیاسا رہنے کے لئے رکھتا ہوں، میں جھوٹ کو بےشک پسند نہیں کرتا مگر میں روز ہی جھوٹ کا سہارا کہی نا کہیں لیتا ہوں، میں دوسروں کی نماز درست کرنے کی بتدریج کوشش کرتا ہوں، خود چاہے نا پڑھو…، میں حقیقت پسند انسان ہوں تو اگر سچ کمزور ہوگا اور غلط طاقت ور تو میں طاقت کا ساتھ دوں گا،…. حقیقت پسندی ہے میرے بھائی..!!!!میں سڑک پر پڑے ہوئے کی مدد نہیں کروں  گا…. بھائی میں کیوں اپنے سر عذاب پالوں… میرا کچھ لگتا ہے کیا وہ.؟؟؟… ہاں میں تصاویر بنا کر سماجی ویب سائٹ پر ڈال سکتا ہوں… یہ کام تو آسان ہے نا…، اور اسے میں اپنی نام نہاد انسانیت کہتا ہوں.،….           ١

لیکن…. لیکن… لیکن جناب دھوکا نا کھائیں.. میں ہوں تو مسلمان.، میں نے بھی کلمہ طیبہ پڑھا ہوا ہے اور جیسے کہ میں نے بتایا میں اس کلمے پہ یقین بھی رکھتا ہوں،…  ١

               میں مسلمان ہوں اور ایک اسلامی ریاست کا حصہ،میرے لیے میرے نبی کریم (ص) کی عزت خود سے بڑھ کر ہو، کوئی میرے نبی (ص) کے بارے میں کچھ کہے تو… درمیان سے الگ کردوں…… وہ الگ بات ہے کہ فحاشی سامان دیکھنے میں ہمارا ملک اول درجے پر ہے.        اور ہ پھر بھی میں اپنے نبی (ص) کی زات پر ایک لفظ نہیں برداشت کر سکتا … میں قتل کر دوں گا اُسے جو حرف بھی لیکر آئے اپنی زبان پر….. میرے نبی (ص) کے خلاف..                             ١

پھر چاہے وہ معصوم ہو….. بس کوئی بتا دے کہ کس نے میرے نبی (ص) کی شان میں گستاخی کی… میرے نبی(ص) تو عام معافی کا اعلان کر سکتے ہیں پر ہم………؟!!!!   ہم تو پیار کرتے ہیں جی ہم کیسے بخش دیں…                                        ١
                                                                جناب؟ 

وہ جیسے آپ نے مارا ہے نا… وہ جس کے مرنے کی خبر سنی ہے آپ نے…. وہ جسے گستاخ رسول اللہ ص کہا  جاتا ہے….. وہ جیسے سر عام تشدد کا نشانہ بنایا گیا اور اتنا مارا کہ مظلوم کی سانس چھین لی…….. وہ بیٹا تھا کسی کا… اسکے بھی ماں باپ نے بہت سے خواب دیکھے ہوں گے…. اس کے بھی ماں باپ کی جمع پونجی لگی ہو گی اسکو پڑھانے میں…  آپ ہر جگہ کہتے ہو 

islam means peace… Blaa Blaa…. This is what Islam call peace??? Is Islam built over someone’s blood??? An innocent…. Who was killed… With out having any evidence…       

نہیں جناب نہیں…..!! کسی ماں کی گود اُجاڑ دینا اسلام نہیں…. کسی کو غیر انسانی سلوک کا نشانہ بنانا اسلام نہیں… اپنی حیوانیت کو اسلام اور میرے نبی(ص) کی محبت کا نام نا دیں……١

دراصل میں مسلمان نہیں…. میں اس دنیا میں مسلمان ہونے کا محض دعوا کرتا ہوں               ١

خدارا  ” مشعل خان” کے قتل کو موت یا پھر رسول اللہ ص کی محبت کا نام نا دیا جائے.اس کا لہو نہیں بہا ساتھ اس کے ناجانے کتنے رشتوں کا قتل ہوا ہے……. اور ہم صرف تصاویر بناتے رہ گئے…. اب انصاف دیا جائے…. اب پاکستانیوں کو بھی اصل ی”اسلام” سکھایا جائے… اب 

Islam is peace…. 

والی باتیں صرف کہیں نہیں….. اب کلمہ نہیں اپنے بچوں کو پورا اسلام سکھایا جائے…      ١

رسول اللہ ص کی زات کی صرف عزت و احترام نہیں بلکہ ان کو مشعل راہ بنانا سیکھاؤ.          ١

مشعل خان  کی موت نہیں قتل ہوا ہے….             مختصراً وہاں ہونے والی حیوانیت کو رسول اللہ ص کی محبت کا نتیجہ نا کہیں… انصاف کریں                           ١

زرا سا نہیں بہت سارا…… سوچئے       

                             کل کو آپ بھی اس جگہ ہو سکتے ہیں یا آپ کا بھائی، بیٹا….. باپ                                                                                                ١

Author: kainatrehman

Want to become editor/writer.... Poetic & thoughtful Personality...more likely talk with references.

Leave a Reply

